trötta dagen -.-


hejhejhej!
nu är jag trött efter en jobbig skol dag o:
först på morgonen när jag vakna så ville jag inte gå upp -.-
(morgon trött) vem är inte dt?
men i alla fall sen fick jag slänga på mig kläderna & möta klara innan skolan.
sen fick vi håltimma på franska, ;D
så tea & linda skulle gå hem till mig, hahahah
jag glömde ta me mig nycklarna men vi kom in endå, broschan va hemma :)
sen så efter skolan va dt raka vägen hem till klara lestin me freja, tea & ylva + klara ofc :)
sen hoppade vi på hennes lilla systers stuttsmatta ^^
hahhahaha vet ni hur ont jag har nu elr?o:
haha sen kom jag hem till midagen & sen va dt bums till datan ;)
och so läxa -.-

men nu ska jag sova ;D
tack & lov nu ska jag pusta ut.
jag är ingen bra bloggare men hoppas att detta duger (:
god natt alla bloggare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0